Jammu83 Posted July 25, 2021 #1 Posted July 25, 2021 Hei hankin sattumalta ya maha yfm 100 U mestari -88 täältä suomesta! Tuota malliahan ei ole Suomeen alunperin tuotu. Se on Ameriikan vienti malli. Saattaapi olla hyvinkin harvinainen täällä suomessa. Olisi mukava tietää määrityksen Suomessa. Itse aasialainen Ongelmani on löytää perän kulmavaihteen kardaanipäähän tuleva hammaspyörä osa nro. 2HX4612000 vm. 91 näyttäs myynnissä, mutta tällä hetkellä on erilainen perä ja osa nro. Näyttää kyllä samalta ?? Sitä kun ei valmisteta muuta tietääkseni. Mistä olisi mahdollista löytää kyseinen osa. Ebaysta olen katsonut ja valmistaminen on todella kallista vain täällä Suomessa. Laitan kuvia myöhemmin. Kiitos! Quote
Jammu83 Posted July 25, 2021 Author #2 Posted July 25, 2021 Hei minulla tuli hankittua täältä suomesta kyseinen mönkkäri eikä myynti tilastoissa paljon löydy noita. Ongelmana löytää tämä Osa nro. 2HX4612000 tulee perän kulmavaihteeseen kytkien kardaani pään siihen. Quote
Recommended Posts