Quantcast
Jump to content

dunerider07

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by dunerider07

  1. NY?! is there good riding out there?
  2. yeah, i would really love to but as of right now only my boyfriend/friends supports me. No one else does in the fam, plus with him racing i just haven't got the time! but when i get older and can fully support my own career you bet i'll be out there!
  3. yeah, i think it's gonna look pretty damn sweet, and im a girly girl too but i can only take so much pink. =]
  4. here is my entry.. kinda gay but eh.
  5. yes i did! and hopefully i can meet another couple of ca riders, are you socal norcal or central?
  6. i am a student til about 4, then i am pitcrew for the boyfriends racecar soo i do that when he's in season [now]. the other months out the year i work on the qaud/jack off. the boyfriend's dad owns a water well drilling business so he does before school/after. soo if you live in ca let me know and we can drill your well. =]
  7. i am bored. i have polished/waxed lucy til there is nothing left of her, and i have eaten allll that i cant fit into this teeny stomach of mine. don't i sound like a fun time? haha. no but this week has been EXHAUSTING so i have decided to reward myself with a nice peaceful weekend, but so far it's been boring.
  8. i am going to take a picture tonight. =]
  9. wow. that looks badass! mine's getting done hot pink.[ like HOT ,almost red] remember, you are on the ladies page. =] haha. but i gotta get new riding gear or else that would be like a pink bomb went off. and as for the trx450's.. i smoke 'em on the dragstirp. every.single.time. buuut then again none of like that THAT. :]
  10. thanks.. the dune pics were the first time i got to try out my new handlebars/ +2 axle and i absolutely LOVE it! it's sooo much less bump steer, which was a huge issue wih my small arms. this summer i'm getting the elka dune edition shocks/frame powder coated, which im stoked for.
  11. too much pink for me, but it looks as if it makes someone a very happy girl! Does she ride a lot?
  12. i ride for fun, but do dragrace/race other people when i'm out.
  13. i always wear riding boots/pants/helmet/goggle/gloves. If it's cold then i'll wear my jersey but most of the time i have a t-shirt on.
  14. dunerider07

    =]

    Hi! 19 years, '04 yfz450 LE. i'm from the wonderful state of cali and would looove to get to know more riders from my area, so holla if your'e from ca.
  15. MySpace.com - Brittany - 19 - Female - California - www.myspace.com/yamahagurly
  16. 04 yfz450 LE. just got all of her stuff put on, new +2 rear axle, new protapers, cam mod, vapor computer system etc. i ride dunes/track/ trails.. whatever!

×
×
  • Create New...