Quantcast
Jump to content

mudchik77

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About mudchik77

  • Rank
    Junior Member
  • Birthday 10/16/1977
  1. mudchik77

    Lets see them quads ladies!

    hey ladies been gone a while wow alot going on now i just got rid of my warrior for a banshee its going to be a project n ride bike dont ask lol gotta take some pics n put them to soon.
  2. mudchik77

    Beauty tips for the Track!

    wow sounds like to much for me i like being dirty for that few mins well riding,the only thing i do is the baby whipes for my hands other wise dirt dont hurt n i know my husband thinks its sexy lol
  3. mudchik77

    Whats up with the ladies????

    i havent said much in a lil while either seems the guys def got us beat with postings n stuff n yeah theres to many woman who dont seem to do much on here empty page no pics n stuff like that whats up with that i love this site n its easy to navagate?? idk whats up with these girls but we need more of them to speak up!!!
  4. mudchik77

    happy new year

    happy new year
  5. mudchik77

    Hilarious Ebay Auction

    thats to funny kids will be kids lol
  6. mudchik77

    Labor Day Weekend!

    thanks you 2
  7. mudchik77

    Lady Intro - Start Here

    im from ny lived here most of my life also lived in fl n virginia,im married my hubby is tecatesr330 we have 6 beatiful kids 1 girl n 5 boys n 4 of them ride im sure they all will when they are old enough. i dont work rite now to busy with kids lol use to be cna, my brother got me into quads when i was younger but i never really was into into it till my hubby took my riding on his sweet ass tecate 4 than it was on now i just cant get enough of it.
  8. mudchik77

    No boys allowed..haha =D

    im from ny we do trail riding i love the mud im sure you can see this by my name lol.i ride a yama. warrior.n sometimes my hubbys tecate.
  9. mudchik77

    Why Atvs are Better than Men

    thats the funniest shit ive heard in a while n most if not all is true lol
  10. mudchik77

    What to wear?

    old clothing like sweats n tshirts n some old boots nothing like looking sexy in your old clothing full of dirt n mud of course n yes always n helmet im bad no goggles though i need to stop that n get some.
  11. mudchik77

    She Rides is Back!

    this is sweet
  12. whats it like to ride in the sand we dont really have any here im def a mud girl love to get dirty but would love to try new places
  13. mudchik77

    Hi Yall New Person here

    sorry:cute:
  14. gotta love the mud n traild woody field n i keeps my mine free of all that is going wrong with life.,

×